راهنمای خرید استریو ماشین JVC با کیفیت بالا

برگزيده اي از مقالات و اخبار دنياي تكنولوژي

راهنمای خرید استریو ماشین JVC با کیفیت بالا

۲ بازديد

 یکی از مهم ترین مواردی که بر روی خروجی صدای سیستم صوتی ماشین شما تاثیر زیادی دارد بلندگوها هستند که امروز اجازه دهید در مورد راهنمای خرید بلندگوهای ماشین JVC با کیفیت بالا با شما صحبت کنم. پخش و هدیونیت، به اصطلاح، سال ها توسط بازار به عنوان "ضبط" اشتباه گرفته شده است.اگر شما هم در خرید هد یونیت ها و پخش ها شک دارید و اطلاعات کافی ندارید، امروز در مقاله با ما همراه باشید، تضمین می کنیم بهترین متن راهنمای خرید ضبط ماشین را بخوانید.

 در بسیاری از مقالات به اهمیت پخش یا به اصطلاح هدیونیت اشاره کرده ام اما در این مقاله قصد دارم با توجه به هزینه های مختلف و شرایط مختلف بهترین و مناسب ترین پخش JVC را پیدا کنم 

به همین دلیل عنوان اصلی این مقاله را به عنوان راهنمای خرید رادیو ماشین JVC با کیفیت صدای بالا قرار داده ام تا از همان ابتدا هدف اصلی این مقاله را برای شما روشن کنم.

چرا محصولات JVC؟

چرا باید محصول GVC را از بین تمام محصولات اصلی موجود انتخاب کنیم و چه چیزی این محصول را با ارزش برای خرید میکند . 

یکی از دلایل اصلی محبوبیت محصولات جی وی سی؛ قیمت آنها مناسب و مقرون به صرفه است.

محصولات JVC یک انتخاب عالی برای نصب سیستم صوتی شما هستند و در واقع پخش های JVC در تولید و طراحی خود بسیار حرفه ای هستند و مشخصات عالی دارند.

موضوع دیگر این است که تمامی پخش های JVC دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند که به اصطلاح به شما گارانتی می دهد که بتوانید با خیال راحت و در هر شرایطی که مشکل دارید محصول خود را خریداری کنید. هنگام مواجهه با مشکلات از خدمات گارانتی بی قید و شرط آنها استفاده کنید.

اما در چند سال گذشته هیچ بازدهی در فروش پرحجم محصولات JVC نداشته ایم و این اعداد به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.

بعدی که یکی از دلایل اصلی آن در نظر گرفته می شود این است که صدا در JVC Broadcasting دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده و هر روز مدرن تر و پیشرفته تر از محصولات سایر رقبا در جهان میشود.

تکنولوژی به این معنی است که ویژگی هایی که در پخش های شرکت جی وی سی مشاهده می شود به روز و پیشرفته است و به شما امکان نصب و راه اندازی سیستم های صوتی پیشرفته را می دهد

محدودیت ها بسیار کاهش یافته است و محصولات اقتصادی آن دارای ویژگی هایی است که در پخش های رده بالای رقبای متأخر دیده نمی شود.

انتخاب پخش GVC در بازه 2 تا 3 میلیون تومان

برای خرید و نصب سیستم های عمومی و میان رده، اگر بودجه نسبتاً محدودی دارید و می خواهید از گیربکس های اصلی و مطمئن استفاده کنید، بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای شما گیربکس های JVC  هستند.

 

در دو مدل دستگاه مدل KD-X152M و KD-X168M این می تواند گزینه خوبی برای شما در نظر گرفته شود، مدل 152 دارای 4 خروجی و نسبتاً کمی ارزانتر است و مدل 168 دارای 6 خروجی از این برند است و هزینه بیشتری دارد.

این دو مدل دستگاه از مقرون به صرفه ترین و متداول ترین تجهیزات پخش شرکت JVC هستند و شما می توانید به راحتی سیستم های سبک و متوسط ​​خود را با این تجهیزات پخش نصب و راه اندازی کنید.

این دستگاه ها دارای 4 و 6 خروجی RCA هستند (RCA)  ولتاژی معادل 2 ولت و 13 باند اکولایزر گرافیکی است که به راحتی قابلیت تنظیم عمده را به شما می دهد.

همچنین یک کراس اوور نسبتا خوب و قابل قبول برای این پخش ها در نظر گرفته شده است که یکی از نکات مثبت و مزایای این دستگاه ها است.

انتخاب پخش جی وی سی در بازه 3 الی 4 میلیون تومانی

در این بازه قیمتی می توانید 6 خروجی ساده و 4 خروجی بلوتوث از برند JVC تهیه و خریداری کنید که کیفیت و امکانات بسیار خوبی دارند که به طور کلی می توان گفت شما با این پخش های رده نسبتا بالا می توانید سیستم را به خوبی اجرا کنید.

مدل GVC KD-X351BT (4 خروجی بلوتوث)

مدل GVC KD-X406M (6 تولید عمومی)

می توانید با خرید این محصولات به راحتی سیستم صوتی خود را راه اندازی کنید و با استفاده از کراس اوورها و پتانسیومترهایی که در اختیار دارند، بهترین و ایده آل ترین تنظیمات را روی آنها اعمال کنید.

گزینه ای از پخش جی وی سی در محدوده 4 میلیون و بالاتر

می توانید بهترین و نسبتا رده بالای پخش JVC را تهیه کنید که کاملا حرفه ای و دارای تنظیمات خوب و قابل قبولی هستند .

کراس اوورها و اکولایزرهای تجاری، ولتاژها و ولتاژهای خروجی قوس بالا، تنظیمات و پهنای باند وسیع و ...

لازم به ذکر است که همه JVC ها می توانند فرمت های پخش را پخش کنند FLAC  و می توانید از فناوری K2 در همه پخش های JVC استفاده کنید.

K2 یکی از ویژگی هایی است که توسط شرکت کنوود JVC ابداع شده و تا حد زیادی باعث بازیابی و بهبود کیفیت فایل ها می شود. پخشNبا کیفیت بهتر برای شما

شما می توانید سه مدل از بهترین مدل های JVC را که می توان در محدوده قیمت 4 میلیون و بالاتر خریداری کرد بررسی کنید : 

جی وی سی مدل KD-X462BT (6 خروجی بلوتوثی 4 ولتی های ولتاژ)

جی وی سی مدل KD-X482BT (6 خروجی بلوتوثی 3.5 ولتی)

جی وی سی مدل R-80BT (6 خروجی بلوتوثی 5 ولتی های ولتاژ)

 اساساً یکی از دلایل اصلی بی توجهی به پخش JVC در بازار، داشتن فضای حرفه ای و گسترده است که برای افراد کم تجربه و غیر متخصص دشوار و غیر ممکن است 

به همین دلیل بیش از سایر برندهای موجود در بازار مورد استفاده قرار گرفته است و پخش JVC بسیار کم مورد توجه قرار گرفته است .

پخش‌های بلوتوث JVC همگی حاوی یک برنامه کاربردی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که تمام تنظیمات و ویژگی‌های دستگاه را از تلفن هوشمند خود تنظیم کنید و تغییرات  را اعمال کنید.

چه ویژگی‌هایی ارزش خرید پخش‌های JVC را افزایش می‌دهند؟

در این مقاله به دلایل زیادی پرداخته ایم که نشان دهنده قیمت بالای خرید پخش JVC است و می گویند که با توجه به هزینه ای که می پردازیم، JVC یک بازار سیستم صوتی خودرو ایده خوبی است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.